در دنیای بسیار وسیع بازی های کامپیوتری و بازی های موبایلی، هنوز هم ایده های خلاقانه بسیار زیادی وجود دارد که کسی به سراغ آن ها نرفته و هنوز کشف نشده اند. اما این موضوع دلیلی بر آن نیست که بازی سازان حرفه ای از ایده های قدیمی در ساخت بازی های خودشان کمک نگیرند. اگر یک ایده امتحان خودش را پس داده باشد و طرفداران زیادی هم به دست آورده باشد، بدون شک یک گزینه عالی برای ساخت بازی های جدید است. اما بازی سازانی که از این شیوه برای تولید بازی های خود کمک می گیرند باید هم چنان بهترین نوآوری ها را با این بازی ها ترکیب کرده و ایده های ترکیبی جدید را استفاده نمایند. این کار را یکی از تیم های بازی سازی قدیمی و حرفه ای ایران یعنی تیم PROPIXEL در زمینه تولید بازی های موبایلی بسیار زیاد انجام داده است. آخرین بازی تولید شده این تیم حرفه ای بازی محبوب سیبیل خان می باشد که برای معرفی در این مطلب آن را انتخاب کرده ایم.

 سیبیل خان در نگاه اول یک بازی حدس کلمات به ظاهر ساده به نظر می رسد که اگر مرحله های اول آن را نیز بازی کنید، بیشتر به این فکر خواهید افتاد که بازی سیبیل خان در سطح آسانی ساخته شده است. اما این بازی هم مانند بازی های دیگر و به خصوص بازی های هم سبک خودش، در اولین مرحله ها قصد دارد کاربر را به آرامی وارد داستان بازی نماید و پس از آن روال اصلی بازی شروع خواهد شد. حروف متفاوت را در این بازی در اختیار بگیرید و به کمک این حروف کلمات فارسی و معنی دار بسازید. اگر بازی های دیگر سبک کلمات و دانستنی ها را انجام داده باشید، گفته های ما برایتان آشنا خواه بود و این می تواند یک ویژگی خوب برای بازی سیبیل خان به شمار بیاید. به دلیل آن که ایده بازی ایده ای تکراری است باید در بخش های دیگر خصوصا کارهای گرافیکی، سیبیل خان حرفی برای گفتن داشته باشد که اگر بازی را به خوبی بررسی کنید متوجه خواهید شد که سیبیل خان در این بخش به صورت بی نقص عمل کرده است. در ادامه این مطلب نیز سایت جواب کده اقدام به انتشار همه جواب های این بازی زیبا کرده است.

پاسخ های بازی “سیبیل خان”

مرحله ی اصغر خان

۱- صدا
۲- کیف
۳- پشه
۴- شانه
۵- دفتر
۶- مکان
۷- شوخی
۸- کباب
۹- کشتی
۱۰- صورت
۱۱- جهان
۱۲- محلول
۱۳- مهندس
۱۴- مزاحم
۱۵- مضمون
۱۶- ارتشی
۱۷- انزوا
۱۸- خودرو
۱۹- ساعتی
۲۰- میزان
۲۱- عروسک
۲۲- دودکش
۲۳- نمایش
۲۴- احترام
۲۵- انتشار
۲۶- دفترچه
۲۷- کتابچه
۲۸- موجودی
۲۹- اشتراک
۳۰- کهکشان
۳۱- خودکار
۳۲- دانشجو
۳۳- پیگیری
۳۴- بیشمار
۳۵- خیابان
۳۶- بیابان
۳۷- سیمکارت
۳۸- تلگرام
۳۹- کمک، رمز
۴۰- نور، دور
۴۱- شیر، سیر
۴۲- شیر، موش
۴۳- صدا، صوت
۴۴- شیب، بال
۴۵- تور، نور
۴۶- سیب، دیس
۴۷- تار، مار
۴۸- جیب، کیف
۴۹- ترس، سوت
۵۰- شکر، شور
۵۱- زیپ، پیچ
۵۲- میخ، خالی
۵۳- رنگ، نقاش
۵۴- سیر، برگ
۵۵- جوی، ابی
۵۶- برف، باران
۵۷- راحت، احترام
۵۸- توری، کتری
۵۹- ارزش، ورزش
۶۰- قالی، قایق
۶۱- کشور، شهری
۶۲- مجلس، لباس
۶۳- ترسو، سمور
۶۴- فنری، فشار
۶۵- گربه، گراز
۶۶- جدول، پازل
۶۷- مرز، میهن
۶۸- چرخش، چرخ
۶۹- کاغذ، غذا
۷۰- زبل، زیرک

مرحله ی اکبر خان

۱- کوهستان
۲- فراموشی
۳- زندگینامه
۴- معرفینامه
۵- انتخابات
۶- شهید، شاهد، دشمن
۷- زیره، همبر

(نکته ی بسیار مهم: این بازی از این مرحله جلوتر نمی رود و با این که تمامی پاسخ ها، بخصوص مرحله ی ۷ درست است، بازی باگ دارد.)

تصاویر بازی

نمونه تصاویر بازی سیبیل خان نمونه تصاویر بازی سیبیل خان

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.