از برترین ویژگی هایی که در بازی های کامپیوتری و بازی های موبایلی با سیستم عامل های مختلف، به صورت مستمر در حال پیشرفت و بهتر شدن می باشد، ویژگی طراحی های بصری و گرافیکی است. شاید سال ها پیش همان که می توانستیم جسمی را روی صفحه نمایش به صورت دو بعدی طراحی کرده و آن را جا با جا کنیم، یک کار خارق العاده به حساب می آمد. اما امروزه بازی های کامپیوتری به حدی در زمینه های گرافیکی پیشرفت کرده اند که حتی اگر به صورت سالانه سیستم کامپیوتری خود را ارتقاء ندهید، در سال بعد و با انتشار نسخه جدیدتری از همان بازی، دیگر نمی توانید آن را بر روی سیستم خود نصب نمایید! این ویژگی به صورت کامل واضحی، پیشرفت گرافیکی بازی های کامپیوتری را نشان می دهد. در این بین اما بازی هایی هستند که از همان اول از نظر گرافیکی قوی بوده و در حال حاضر نیز از بهترین بازی های این سبک می باشند. بدون شک پرچم دار بازی های گرافیکی، بازی محبوب Gta می باشد. این بازی از همان ابتدا و نسخه های اولیه، کاملا زیبا و چشم نواز طراحی شده بود.

در نسخه های به نسبت جدیدتر مانند Gta IV این بازی از نظر گرافیکی به حد بسیار خوب خودش رسید؛ به صورتی که بسیاری از بازی سازان و طراحان مطرح دنیا، از این بازی به عنوان یک غول گرافیکی نام می برند. در بازی Gta IV تنوع شخصیتی وجود داشته و ماموریت های بازی نیز به حد بسیار خوبی پیشرفته شده اند. به طور خلاصه می توانیم این بازی را بسیار کامل و بدون نقص بدانیم به شرطی که، نسخه های بعدی بازی را در نظر نگیریم. در ادامه این مطلب تصمیم گرفته ایم رمزهایی را که در این بازی می تواند برای شما عزیزان و دوست داران بازی Gta IV مفید باشد را، به صورت تضمین شده ارائه کنیم. تمام این رمزها تست شده و مطمئن می باشند. امیدواریم با استفاده از این رمزها، لذت به مراتب بیشتری از بازی محبوب Gta IV ببرید.

نکته۱:
آنهایی که جلویشان ستاره دارد در بازی Gta IV هم قابل استفاده است

نکته۲:
آنهایی که جلویشان (eb) دارد دربازی Gta Liberty City فقط در ان مرد که اولش (eb) دارد قابل استفاده است

نکته ۳:
برای وارد کردن کد ها کد را در موبایلتان در بازی بزینید سپس کلید Call را بزینید.

نکته ۴:
پس از وارد کردن کد در منوی موبایل شما در بازی قسمی اضافه میشود به نام Cheats که آخرین گزینه در منو است که کد وارد شده در آنجا ذخیر میشو و برای استفاده مجدد از کد شما میتوانید از همان قسمت Chats استفاده کنید. 

جان و ضدگلوله
۳۶۲۵۵۵۰۱۰۰
اسلحه ۱
۴۸۲۵۵۵۰۱۰۰
اسلحه ۲
۴۸۶۵۵۵۰۱۵۰
اسلحه ۳ *
۴۶۸۵۵۵۰۱۰۰
حذف ستاره
۲۶۷۵۵۵۰۱۰۰
افزایش ستاره
۲۶۷۵۵۵۰۱۵۰ 
چتر نجات*
۳۵۹۵۵۵۷۲۷۲
افزایش قدرت دوربین دار*
۴۸۶۵۵۵۲۵۲۶
افزایش قدرت مشت*
۲۷۶۵۵۵۲۶۶۶
تانک*
۲۷۲۵۵۵۸۲۶۵
موتور ۱*
۶۲۵۵۵۵۰۲۰۰
موتور ۲
۶۲۵۵۵۵۰۱۰۰
موتور ۳
۶۲۵۵۵۵۰۱۵۰
موتور ۴*
۶۲۵۵۵۵۳۲۷۳
قایق ۱*
۹۳۸۵۵۵۰۱۵۰
قایق ۲
۹۳۸۵۵۵۰۱۰۰
ماشین ۱*
۲۲۷۵۵۵۹۶۶۶
ماشین ۲
۲۲۷۵۵۵۰۱۴۲
ماشین ۳
۲۲۷۵۵۵۰۱۷۵
ماشین ۴
۲۲۷۵۵۵۰۱۶۸
ماشین ۵
۲۲۷۵۵۵۰۱۴۷
ماشین ۶
۲۲۷۵۵۵۰۱۰۰
هلی کوپتر ۱*
۳۵۹۵۵۵۲۸۹۹
هلی کوپتر ۲
۳۵۹۵۵۵۰۱۰۰
موتور ۵*(eb)
۲۴۵۵۵۵۰۱۲۵
موتور ۶*(eb)
۲۴۵۵۵۵۰۱۹۹
موتور ۷*(eb)
۲۴۵۵۵۵۰۱۵۰
موتور ۸*(eb)
۲۴۵۵۵۵۰۱۰۰
ماشین*(eb)
۸۲۶۵۵۵۰۱۵۰
ماشین(eb)
۸۲۶۵۵۵۰۱۰۰

تصاویر بازی

نمونه تصاویر بازی Gta IV نمونه تصاویر بازی Gta IV

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.