تقویت هوش و ذهن این روزها کار بسیار آسانی شده است و فقط کافی است که قصد انجام چنین کاری را داشته باشید. در این صورت می توانید با روش های بسیار زیادی این کار را انجام داده و از انجام دادن آن نیز لذت ببرید. به صورت قطعی یکی از بهترین راه هایی که می تواند هوش انسان را بالاتر ببرد و در توانایی های فکری او تاثیرگذار باشد، انجام بازی هایی است که بتوانند از فکر انسان استفاده کرده و کار بکشند. مغز نیز مانند تمام عضلات دیگر با کار کشیدن از آن ورزیده شده و قدرت بیشتری به دست می آورد. اما در زمان حال با استفاده از تلفن همراه نیز می توان این بازی ها را انجام داده د در هر مکان و هر زمان برای تقویت ذهن و فکرمان استفاده کنیم. تیم بازی سازی محبوب ذهن ایرانی که به صورت تخصصی به ساخت بازی های فکری و معمایی مشغول است این بار با ساخت بازی افسانه ذهن ایرانی یکی از بهترین بازی های تاریخ ایران در زمینه فکری و معمایی را تولید کرده است.

همان طور که می دانید بازی افسانه ذهن ایرانی یک بازی غلط نامه ای نیست ولی سبکی شبیه به آن دارد. در این بازی شما در هر مرحله باید یا یک معما را حل کنید یا از مهارت هایتان استفاده نمایید. معماهای بازی را قبلا جایی ندیده اید و همین موضوع باعث می شود این بازی برایتان به شدت جذاب باشد. اگر دوست داشته باشید می توانید این بازی را در این فصل تمام کرده به فصل بعدی بروید که مهارت های مختلف شما را مورد بررسی قرار می دهد. این مهارت های زیرمجموعه های زیادی دارد که یکی از اصلی ترین آن ها، سرعت عمل می باشد. به طور کلی اگر سرعت عمل بالایی داشته باشید می توانید این بازی در این فصل با خیال آسوده تری دنبال کنید ولی به خاطر داشته باشید که این شرط کافی و لازم برای عبور از مرحله های جذاب بازی افسانه ذهن ایرانی نمی باشد. به دلیل درخواست مکرر کاربران و دوست داران این بازی تصمیم گرفته ایم در این مطلب تمام جواب ها و راهنمایی های بازی محبوب افسانه ذهن ایرانی را در اختیارتان قرار دهیم.

فصل ۱

۱٫ دماوند

۲٫ آب

۳٫ هندونه

۴٫ قیچی

۵٫ مرحله ی عملی: این مرحله باید با تنظیم ولوم ها انجام شود. پیشنهاد می شود کمک آخر را بگیرید، چون مرحله ی سختی است.

۶٫ دوجین ۷٫ تشدید

۸٫ مرحله ی عملی: این مرحله باید با بازی لِی لِی انجام شود. چند نکته ی مهم را باید رعایت کنید: یکی این که هم هنگام رفت و هم هنگام برگشت روی خانه ی دارای سنگ (خانه ی شماره ی ۲) نروید. دیگر این که خانه های دوتایی کنار همدیگر را باید دو انگشتی بروید و در نهایت این که خانه های دوتایی آخر را باید دو بار رویشان بپرید. به عبارت ساده تر: ابتدا با یک انگشت روی خانه ی ۱ می پرید، بعد دو انگشتی روی ۳ و ۴ (همزمان)، بعد خانه ی شماره ی ۵، بعد دو انگشتی روی ۶ و ۷ (همزمان)، دوباره دو انگشتی روی ۶ و ۷ (همزمان)، بعد روی ۵، بعد دو انگشتی روی ۳ و ۴ (همزمان) و در نهایت یک انگشتی روی خانه ی شماره ی ۱٫

۹٫ شیش سیخ کباب سیخی شیش هزار

۱۰٫ R

فصل ۲

۱٫ ریال

۲٫ فاخته

۳٫ سردرد

۴٫ مرحله ی عملی: این مرحله باید با زدن دکمه های آبی و قهوه ای به صورت تک تک انجام شود. چند نکته ی مهم را باید رعایت کنید: یکی این که کمک آخری را بگیرید تا سرعت کم شدن نوارها کم شود و بازی زودتر به اتمام برسد. دوم این که هرگز با دو انگشت کار نکنید و پیشنهاد اکید می شود با یک انگشت دو دکمه ی آبی و قهوه ای را بزنید. ممکن است بگویید بازی کند پیش می رود، اما یادتان باشد اگر یکی از دکمه های فوق را دو مرتبه بزنید، کلی از مراحل رفته کسر و جریمه خواهید شد.

۵٫ شما

۶٫ مرحله ی عملی: این مرحله باید با انتخاب افراد انجام شود و چون افراد و نام ها در هر باری که بازی می کنید، به صورت رندم تغییر می کنند، پیشنهاد اکید می شود با گوشی یا تبلت دیگری از گوشی ای که دارید با آن بازی می کنید فیلمی بگیرید تا به راحتی از این مرحله عبور نمایید. همچنین یادتان باشد هنگام انتخاب افراد، حتا اگر اشتباه بزنید، بازی هیچ اشاره ای به درست یا غلط بودن جواب ها در آن لحظه نمی کند و تنها در پایان ۷ سؤال، به شما می گوید تمام موارد را درست زده اید یا نه

. ۷٫ کلیله و دمنه

۸٫ ذهن ایرانی

۹٫ دروازه تهران

۱۰٫ باجناق

مراحل ویژه

۱٫ برای ورود به مراحل ویژه باید حد اقل امتیاز شما ۲۰۰ باشد و طراحان بازی، آن را به گونه ای طرح کرده اند که با کمک گرفتن، نتوانید به ۲۰۰ برسید. اما شما می توانید به قسمت تنظیمات ساعت و تاریخ (Date & Time) گوشی یا تبلت خود بروید و اگر اتومات است، آن را دستی و تاریخ را به چند روز جلوتر ببرید تا به امتیازتان افزوده شود. اکنون وارد مراحل ویژه می شوید. مرحله ی عملی اول: در مرحله اول با فشار دادن دکمه ی آبی (سمت راست) چرخ دنده ی بزرگ و فشار دادن دکمه ی قهوه ای (سمت چپ) چرخ دنده ی کوچک می ایستند. چرخ دنده ی وسطی تحت کنترل شما نیست و باید خود را با آن تنظیم کنید. شما باید ۵ مرتبه چرخ دنده های بزرگ و کوچک و وسطی را روی یکی از ۵ خار زرد رنگی که در اطراف می بینید، همراستا نگه دارید تا حروف الفبایی مانند “ک”، “اک”، “واک”، “واشک” و در نهایت “لواشک” دیده شوند.

۲٫ مرحله ی عملی دوم: به کمک بازی با دکمه های آبی و قهوه ای، به ترتیب از سمت راست به چپ، ابر، باد، مَه (ماه)، خورشید و فلک (آسمان) را می سازید. به ترتیب: آبی، قهوه ای، آبی، قهوه ای، آبی، قهوه ای، آبی، آبی، قهوه ای، آبی، آبی، قهوه ای.

۳٫ مرحله ی عملی سوم: به ترتیب روی این کلیدها کلیک می کنید: کلید قرمز ۱، کلید آبی ۱، کلید آبی ۲، کلید قرمز ۱، کلید قرمز ۲، کلید قرمز ۳، کلید آبی ۱، کلید آبی ۲، کلید آبی ۳، کلید آبی ۴، کلید قرمز ۱، کلید قرمز ۲، کلید قرمز ۳، کلید قرمز ۴، کلید آبی ۱، کلید آبی ۲، کلید آبی ۳، کلید آبی ۴، کلید قرمز ۲، کلید قرمز ۳، کلید قرمز ۴، کلید آبی ۳، کلید آبی ۴، کلید قرمز ۴٫

۴٫ زیزی گولو

۵٫ دالتون ها

۶٫ پینوکیو

۷٫ پاتریک

تصاویر بازی

افسانه ذهن ایرانی افسانه ذهن ایرانی

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.