در حالی که بازی های موبایلی و به خصوص بازی های شیرین سیستم عامل اندروید هر روز در حال پیشرفت و بهتر شدن هستند، بازی سازان حرفه ای در حال تولید بازی هایی می باشند که با ایده هایی خلاقانه کاربران را به این بازی ها بیشتر از قبل وابسته کند. بازی های جذابی که زمان آغاز کردن آن ها دست خودمان است و زمان تمام کردنشان هرگز مشخص نخواهد بود. این بازی های در سبک های ساده و کاربرپسند از جمله سبک حدس کلمات تولید می شوند که البته یکی از جدیدترین و بی حاشیه ترین آن ها بازی جذاب سومی چیه می باشد. اسم بازی کاملا نمایانگر روند و گیم پلی آن می باشد اما در ادامه به صورت دقیق تر این بازی را مورد بررسی قرار می دهیم. بازی سومی چیه از ایده کاملا خلاقانه و ساده ای استفاده کرده است تا هم توانایی های حدس کلمات افراد را مورد بررسی قرار دهد و هم میزان دقت آن ها به جزئیات و توانایی ارتباط دادن موضوعات به نسبت مرتبط به یکدیگر.

سومی چیه را پس از دانلود به سادگی می توانید نصب کنید و در آن هیچ ثبت نام اولیه ای وجود نخواهد داشت. اگر دوست دارید نام شما در رده بندی این بازی قرار بگیرد می توانید یک نام کاربری برای خودتان انتخاب کنید که این نام می تواند به شما برای داشتن انگیزه ای بیشتر برای ادامه بازی کمک کند. بازی سومی چیه از کمک های درون بازی نیز پشتیبانی می کند که کاربرانی که نتوانسته اند در برخی از مرحله ها سومین مورد را به درستی حدس بزنند، با استفاده از این کمک ها سرانجام از آن مرحله ها عبور کنند. رده بندی از نظر سنی برای این بازی کاملا دقیق قابل محاسبه نیست ولی به طور قطع برای رده بندی سنی بالاتر از نوجوان مناسب تر خواهد بود هر چند که تعداد زیادی از مرحله های این بازی را افراد کوچک تر نیز می توانند پاسخگو باشند. در نهایت جواب های این بازی بسیار زیبا را در اختیار شما عزیزان و کاربران این بازی قرار می دهیم.

پاسخ های بازی “سومی چیه ۱٫۳٫۱”

نکته ی مهم: این نسخه دارای تغییرات متعددی در پاسخ های قبلی (مراحل ۱ تا ۷۲) داشته است و به طور کلی جایگزین نسخه ی پیشین می شود.

۱- سوم
۲- سیر
۳- ماه
۴- دوغ
۵- باد
۶- کوه
۷- نمک
۸- میخ
۹- پنس
۱۰- گله
۱۱- فلش
۱۲- مین
۱۳- سیم
۱۴- ترن
۱۵- تار
۱۶- شال
۱۷- بیل
۱۸- چسب
۱۹- لیف
۲۰- رنگ
۲۱- میز
۲۲- گاز
۲۳- آبی
۲۴- عکس
۲۵- تشک
۲۶- زیپ
۲۷- مار
۲۸- کیف
۲۹- کفش
۳۰- چوب
۳۱- آجر
۳۲- ببر
۳۳- کیک
۳۴- ریش
۳۵- عدس
۳۶- کال
۳۷- پله
۳۸- گاو
۳۹- ارگ
۴۰- پشه
۴۱- قلم
۴۲- برس
۴۳- شیر
۴۴- برف
۴۵- موز
۴۶- عسل
۴۷- سیخ
۴۸- سنج
۴۹- قرص
۵۰- ترش
۵۱- کلم
۵۲- مرغ
۵۳- پدر
۵۴- تاب
۵۵- پیچ
۵۶- شام
۵۷- عصا
۵۸- فیل
۵۹- چای
۶۰- طلا
۶۱- لنج
۶۲- سیل
۶۳- برق
۶۴- کرد
۶۵- چین
۶۶- باز
۶۷- پول
۶۸- گرد
۶۹- عصر
۷۰- پفک
۷۱- بوق
۷۲- حوض
۷۳- قند
۷۴- شمع
۷۵- اپل
۷۶- فنچ
۷۷- بال
۷۸- چکش
۷۹- چشم
۸۰- تبر
۸۱- کور
۸۲- عید
۸۳- یاس
۸۴- دیس
۸۵- قمه
۸۶- متر
۸۷- پیپ
۸۸- لاک
۸۹- اتو
۹۰- ماگ
۹۱- پلو
۹۲- چتر
۹۳- کبد
۹۴- غاز
۹۵- گوش
۹۶- تیر

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.