باید قبول کنیم که این روزها به دلیل مشغله های زیاد فکری، زمان کافی برای لذت بردن از بازی های موبایلی را ندارم. بازی هایی که می توانند برای رفع خستگی های ذهنی بسیار کمک کننده باشند و ما هر روز بی توجه به آن ها کارهای ضروری خود را انجام می دهیم. در برخی از بازی های موبایلی دقت به جزئیات از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. یعنی شما زمانی که بازی را آغاز می کنید باید به کوچک ترین نکات نیز دقت داشته باشید تا این جزئیات در نهایت به یک مفهوم کلی برسند. در اکثر بازی های این سبک، جواب نهایی همان مفهوم کلی است که از به هم متصل کردن جزئیات به دست آورده اید. حالا به بررسی یکی از زیباترین بازی های این سبک می پردازیم.

بازی دوست داشتنی و پر طرفدار هوشا یکی از بازی هایی است که شما را مجبور می کند به جزئیات دقت بیشتری داشته باشید. در این بازی معمایی نیازی به نوشتن و تایپ کردن هیچ چیزی نیست. فقط باید ذهن خود را آماده نگه دارید تا به مصاف مرحله های جذاب این بازی بروید. تمام کاری که باید در بازی هوشا انجام دهید این است که در مرحله های مختلف به تمامی نکاتی که به ذهنتان می رسد دقت کنید. این نکات را با هم ترکیب و مقایسه کنید و در نهایت به راه حل مسئله دست پیدا کنید. دقت و هوش دیداری در این بازی حرف اول را می زند. باید آن قدر دقیق و نکته سنج باشید که از کوچک ترین نکات برای رسیدن به پاسخ مرحله به نفع خود بهره ببرید. شاید برای شما کمی روال این بازی گیج کننده به نظر برسد ولی واقعیت این است که پس از انجام چند مرحله نخست، سایر مرحله ها را با سرعت بیشتری طی خواهید کرد. یادتان باشد که از راهنمایی های درون بازی در فرصت های اضطراری کمک بگیرید. این راهنمایی ها برای شما هزینه بردار است و اگر به موقع استفاده نشوند عملا یک فرصت از شما به هدر رفته است. با توجه به سخت بودن مرحله های این بازی جواب های کامل آن را در انتهای این مطلب قرار می دهیم.

فصل ۱

۱- چوب کبریت های سمت چپ تصویر و قبل از علامت “=” را طوری حذف کنید که واژه ی TEN دیده شود. به این صورت که از دسته ی اول از سمت چپ ۳ چوب کبریت، از دسته ی دوم از سمت چپ ۱ چوب کبریت و از دسته ی سوم از سمت چپ ۲ چوب کبریت باید حذف کنید.
۲- واژه ی “مثلث” را از صورت سؤال به همراه ۲ خطی که در تصویر می بینید به کادر، بکشید و رها کنید.
۳- ۰
۴- روی پنکه کلیک کنید.
۵- ۹۹۹

فصل ۲

۱- ماشین آبی رنگ تصویر را با انگشت به سمت چپ صفحه بکِشید.
۲- از چوب کبریت های دسته ی اول (۶) یکی از چوب کبریت ها را طوری بردارید که عدد (۵) ساخته شود.
۳- ۲
۴- ۱
۵- ۳۴

فصل ۳

۱- شاهنامه
۲- ۷
۳- ابتدا انگشتتان را آن قدر روی پسوند “ها” در واژه ی “ماشین ها” نگه دارید تا “ها” حذف شود. سپس با انگشت، ماشین فولکس تصویر را با انگشت به سمت راست صفحه بکِشید.
۴- ۸ چوب کبریت دُور تا دُور مربع وسط تصویر باید حذف شوند. به این صورت که در نهایت شکلی شبیه به شیرینی دونات، اما به صورت مربعی، تشکیل شود.
۵- روی واژه ی “اشتباه” در صورت سؤال کلیک کنید.

فصل۴

۱- اولی از سمت راست (شبیه به تُنگ ماهی)
۲- روی حرف x در داخل زاویه ی حاده ی مثلث کلیک کنید.
۳- سه ستاره را روی خط افقی ای که نوشته ی صورت سؤال روی آن نوشته شده است، درگ و دراپ کنید.
۴- خورشید را به پایین صفحه بکِشید تا دیده نشود، هوا تاریک و جغد دیده شود. سپس روی جغد کلیک کنید.
۵- روی واژه ی “زهره” در صورت سؤال (واژه ی دوم) کلیک کنید.

فصل ۵

۶- ابتدا روی ستاره کلیک کنید و آن را از روی بطری عبور دهید و در نقطه چین ستاره قرار دهید. سپس روی بطری کلیک کنید و آن را از بالای سر ستاره و نقطه چین مثلثی عبور دهید و به درون نقطه چین بطری بیندازید. سپس الماس را از پایین عبور دهید و آن را نیز درون نقطه چین ستاره بیندازید.
۷- ۸
۸- ابتدا نوشته ی “شمال” در صورت سؤال را بین دو قطب نمای اول و دوم از سمت راست تصویر قرار دهید، به گونه ای که درست بین دو فلش قرمز رنگِ دو قطب نمای گفته شده قرار گیرد. سپس روی این دو قطب نما به ترتیب کلیک کنید تا بزرگتر شوند.
۹- ابتدا روی ابر کلیک کنید و آن را به پایین تصویر بکِشید تا پایین تر از سطح “علی” و خانه قرار گیرد. سپس روی علی کلیک کنید و او را با انگشت به درون خانه هدایت کنید و بکِشید.
۱۰- ابتدا هر سه آتش را با درگ و دراپ کردن روی همدیگر بکِشید تا آتش بزرگ و سه برابر هر یک از آتش های اولیه ایجاد شود. سپس روی این آتش بزرگ و نهایی کلیک نمایید.

تصاویر بازی

تصاویر بازی هوشا تصاویر بازی هوشا

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.