استفاده از ایده های تکراری نیز گاهی می تواند برای کابران بازی های موبایلی جذابیت زیادی به همراه داشته باشد، به شرط آن که طراحان این بازی های از ایده های تازه تری برای طراحی بازی کمک گرفته باشند. به طور مثال یکی از بهترین کارهایی که برای تنوع در بازی های می توان انجام داد استفاده از رابط های کاربری و گرافیکی جذاب تر است که بازی های از پیش ساخته شده قبلی از آن استفاده نکرده باشند. تعداد زیادی از تیم های برنامه نویسی و بازی سازی فعال در زمان حال از این تکنیک برای برتری یافتن بازی های کمک می گیرند. یکی از این بازی های زیبا بازی دوست داشتنی و پر طرفدار هگزاورد می باشد. این بازی توسط تیم بازی سازی Tc Studio تولید و در بین سایت ها و مارکت های مختلف منتشر شده است. در این بازی تجربه تازه و جدید از بازی های سبک کلمات و دانستنی ها به دست خواهید آورد.

با این که بازی هگزاورد در بیشتر مارکت های معتبر حضور یافته است اما متاسفانه استقبال از این بازی تا حدود زیادی پایین بوده و انتظارات از آن هنوز برآورده نشده است. در هر مرحله از بازی هگزاورد باید بتوانید با استفاده از سرنخی که در اختیار شما قرار می گیرد کلمات مورد نیاز را از دل جدول ها بیرون بکشید. این جدول ها مانند جدول های معمولی که در سایر بازی ها دیده اید نمی باشد و حالت طراحی منحصر به فردی به خود گرفته است. در این بازی به جای استفاده از خانه های مربعی برای طراحی های بازی از خانه های شش ضلعی که همان هگزا را یادآور می شود، استفاده شده است. تمام راهنمایی هایی که در این بازی در اختیار شما قرار می گیرند همگی راهنمایی هایی تک حرفی یا نهایتا به صورت یک عبارت می باشند که باید با استفاده از آن ها و حروفی که در دل این شش ضلعی ها جا گرفته اند جوابه ای مطلوب مرحله را بدست آورید. هگزاورد برای راهنمایی های بیشتر نیز راهکاری اندیشیده است تا شما عزیزان در هیچ کدام از مراحل این بازی دچار مشکل نشوید. در آخر این مطلب از سایت جواب کده به صورت کامل به جواب های بازی هگزاورد اشاره خواهیم کرد.

۱- بازی ۲- شیر ۳- صدمه ۴- سوزان ۵- اسب ۶- باتلاق ۷- مافوق ۸- کاروانسرا ۹- شافی ۱۰- زندانی ۱۱- جانسوز ۱۲- حاوی ۱۳- شبهه ۱۴- عابد ۱۵- فردوس ۱۶- یاری ۱۷- بلوا ۱۸- غبطه ۱۹- سازگار ۲۰- ژولیده ۲۱- توازن ۲۲- لجوج ۲۳- مراتب ۲۴- غافل ۲۵- ظفر ۲۶- ساربان ۲۷- ذیل ۲۸- چاخان ۲۹- پیک ۳۰- خبث ۳۱- عاجل ۳۲- متلاطم ۳۳- گریزان ۳۴- فزونی ۳۵- فریفته ۳۶- ضیق ۳۷- کاتولیک ۳۸- حاذق ۳۹- نوکیسه ۴۰- تافته ۴۱- تعویق ۴۲- اتلاف ۴۳- هلهله ۴۴- وا ۴۵- واج ۴۶- لاشه ۴۷- قابل ۴۸- عیان ۴۹- صامت ۵۰- مصاحبت ۵۱- چاپلوس

تصاویر بازی

نمونه  تصاویر بازی هگزاورد نمونه  تصاویر بازی هگزاورد

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.