یکی از بهترین مسابقه های تلوزیونی که تا امروز ساخته شده است مسابقه زیبای شعر یادت نره می باشد. در این مسابقه ترانه های ماندگار پارسی پخش و شرکت کننده می بایست قسمتی از ترانه که حذف می شود را حدس بزند. این مسابقه از آن جهت به محبوبیت رسید که توانست کاربران و اهالی موسیقی را مجاب کند که می توانند به ترانه های آهنگ های مختلف اهمیت ویژه ای بدهند. معمولا در بازار موسیقی، ترانه و ترانه سرایان از مظلوم ترین اقشار به شمار می آیند که خیلی کم از آن ها نام برده می شود در حالی که ترانه روح اصلی آهنگ های با کلام می باشد. بازی زیبای شعر یادت نره که برای سیستم عامل اندروید تولید شده است، یک بازی ایرانی و زیبا برای پیاده سازی مسابقه اصلی شعر یادت نره می باشد. اگر از تماشای مسابقه اصلی آن لذت برده باشید، بازی آن هم می تواند برایتان یک سرگرمی خوب به شمار بیاید.

شعر یادت نره پر شده است از مرحله هایی که باید در آن کلمات و عبارات حذف شده را پیدا کنید. تمام ترانه هایی که از خوانندگان محبوب خود مانند محسن یگانه، مرحوم مرتضی پاشایی، حمید عسکری، محسن چاوشی، مهدی مقدم، دکتر محمد اصفهانی، مرحوم ناصر عبداللهی، بابک جهانبخش، رضا صادقی، احسان خواجه امیری و سایر خوانندگان مطرح کشورمان در خاطر دارید را آماده کنید، چرا که در بازی شعر یادت نره این ترانه ها به کارتان خواهد آمد. کار در برخی مرحله ها کمی پیچیده تر می شود. به این دلیل که پاسخ سوال کمی دشوار است و شما هم نمی توانید از هر راهنمایی در هر مرحله بیش از سه مرتبه استفاده کنید. این ویژگی درست است که از طرفی یک محدودیت به شمار می آید ولی باعث زیبا و جذاب تر شدن بازی نیز می گردد. اگر دوست دارید در این بازی موفق باشید، می توانید هم روی دانش خود حساب باز کرده و هم در این صفحه از سایت جواب کده به پاسخ های این بازی دوست داشتنی دسترسی داشته باشید. این جواب ها برای اولین بار است که در سایت رسمی جواب کده قرار می گیرد.

۱٫ پاشایی، این روزا، دستای باد، غصه هامو، دستای من، برگرد، گل شقایق ۲٫ شهرام ناظری، دام بلاست، بادی، مرنجانم، صد دستان، مستان، طربستان ۳٫ رضا صادقی، اهلی بود، شیشه های، دستامون، عاشقانه، خستگی، دوسم نداری ۴٫ رستاک، شال گردن، اون توی راهه، یلدات، تماشا کن، می میرم، پاییز سال بعد ۵٫ فرهاد، قاشق زدن، کاغذ رنگی، محروم، گوله میشی، کمونچه، همراه منه ۶٫ محسن یگانه، تو چشات، محاله بگذره، خنده، آغوش تو، همیشه، کورت می کنه ۷٫ شجریان، چه کنم ای دل، پر از خون، کنج قفس، آتشین، روی زردان، آواز نو ۸٫ ناصر عبداللهی، غروبیم، بالها وا کن، نکته ای، فرشته، تکیه گاه، نگاهت ۹٫ محسن چاووشی، خاک گلدون، دیگری، در پای تو، دیده تر، پسرم، گردد خوی او ۱۰٫ محمد اصفهانی، بی خاطره، بیابان، چشمم، بخشند، خاک آدم، تو رو داره ۱۱٫ بنیامین، تنها می ذاری، یه روزی، می مونم، کوچه، شومینه، لعنتی ۱۲٫ رضا یزدانی، چندمین، شمال، مفقود الاثر، شرمم، باد و مباد، خاطره ۱۳٫ آریان، هجوم، عاشق ترینم، لحظه لحظه، سرگردون، لحظه ها، تولد ۱۴٫ غلامحسین بنان، سنگ خاره ای، جانم، جانگداز، مولیان، پیشه، ره خواب ۱۵٫ فرزاد فرزین، خاطرات، یه دنیا، بی اجازه، ببارم، یه فانوس، خیالمی ۱۶٫ احسان، غریبانه، چشماته، دلنشین، باورت کنم، پیش اومد، شب و روز ۱۷٫ سعید شهروز، اسیر دامت، خمپاره، عاشقتم، چشممون، خاطره سازه، پریزاد ۱۸٫ علیرضا عصار، جانان، خاک مرده، افتخارت، بد نامی، گرگها، قدسیان ۱۹٫ مانی رهنما، هنوز، چاردیواری، ببینمت، زخمی، دوباره، تازه ۲۰٫ سالار عقیلی، حاصل، پر گوهر، بند کینه، مادر من، باغ گل، خنده گشا ۲۱٫ امیر تاجیک، جمعیت، جام زندگی، برنمیگردی، دریاچه، در خونه، دیدن ۲۲٫ قاسم افشار، قهوه، روزایی، میپوشه، بی بال و پر، روی عادته، ترنجم ۲۳٫ علیرضا قربانی، این همه، رفیقان، مهر مادری، دستان، بی دعا، بی گاه شد ۲۴٫ مازیار فلاحی، توی دستم، درخت کاج، قلبم، معصومه، رفتنت، هزار دفعه

تصاویر بازی

نمونه تصاویر بازی شعر یادت نره نمونه تصاویر بازی شعر یادت نره

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.