بازی های حدس کلمات این روزها به سمت موضوعات تخصصی تر پیش می روند، موضاعاتی که اگر در آن ها اطلاعات کافی داشته باشید این بازی های برایتان همانند آب خورد است ولی اگر اطلاعات ضعیفی نیز داشته باشید می توانید در این بازی ها به کسب اطلاعات بپردازید. یکی از بازی های تخصصی تولید شده در سبک حدس کلمات بازی شفتالو می باشد. این بازی با نام آن کاملا در تناسب است و در بازی شفتالو باید به حدس نام میوه ها بپردازید. اگر همین حالا تمام میوهایی را که می شناسید لیست کنید، شاید تعداد آن ها از 30 نوع هم تجاوز نکند ولی در بازی شفتالو با بیش از 50  نوع میوه آشنا خواهید شد که بسیار هیجان انگیز می باشند. این میوه ها را شاید تا آخر عمر هم نتوانید یک بار امتحان کنید ولی در مورد آن ها اطلاعات خوبی در بازی شفتالو به دست خواهید آورد. ایده این بازی توانست تیم بازی سازی صانع سافت را به طور کلی با شیوه های جدیدی برای بازی سازی رو به رو کند.

شاید شما از آن دسته از افرادی باشید که علاقه دارید مسائل و بازی های جدید را به عنوان اولین نفرات مورد بررسی قرار دهید. اگر چنین ویژگی جذابی در شما دیده می شود بازی شفتالو را به شما پیشنهاد می کنیم. در هر مرحله از این بازی می توانید نام یک میوه را حدس زده و جالب تر از آن این است که در انتهای هر مرحله اطلاعات جالبی در مورد همان میوه به شما داده خواهد شد. این اطلاعات شامل فواید و نحوه مصرف آن میوه، تاریخچه کشف آن و کشورهای تولید کننده آن میوه می باشد. در هر مرحله این اطلاعات می تواند یک زنگ تفریح خوب برای استراحت بین مراحل هم باشد. بازی شفتالو از یک گرافیک ساده برخوردار است که شاید در برخی از مرحله ها با سلیقه کاربران سازگاری نداشته باشد و شاید لازم است بازی سازان شفتالو در این باره تجدید نظر کرده و در ورژن های بعدی برای این بازی، مشکلات گرافیکی این بازی را برطرف نمایند. در نهایت می توانید جواب های کامل بازی زیبای شفتالو در این صفحه از سایت جواب کده دریافت نمایید.

۱٫ آلبالو ۲٫ نارگیل ۳٫ لیموشیرین ۴٫ انجیر ۵٫ آناناس ۶٫ انار ۷٫ انبه ۸٫ انگور ۹٫ گیلاس ۱۰٫ گلابی ۱۱٫ هویج ۱۲٫ هندوانه ۱۳٫ شفتالو ۱۴٫ خربزه ۱۵٫ خیار ۱۶٫ خرمالو ۱۷٫ کیوی ۱۸٫ موز ۱۹٫ نارنگی ۲۰٫ شلیل ۲۱٫ سیب ۲۲٫ طالبی ۲۳٫ تمشک ۲۴٫ پرتقال ۲۵٫ زردآلو ۲۶٫ توت فرنگی ۲۷٫ بلوط ۲۸٫ زالزالک ۲۹٫ پسته ۳۰٫ فندق ۳۱٫ دارابی ۳۲٫ خرما ۳۳٫ نارنج ۳۴٫ سنجد ۳۵٫ زیتون ۳۶٫ زرشک ۳۷٫ زغال اخته ۳۸٫ ازگیل ۳۹٫ آووکادو ۴۰٫ به ۴۱٫ بادام ۴۲٫ عناب ۴۳٫ گردو ۴۴٫ میوه اژدها ۴۵٫ نان ۴۶٫ رامبوتان ۴۷٫ چیکو ۴۸٫ پاپایا ۴۹٫ کنار ۵۰٫ اختری ۵۱٫ خربزه شاخدار ۵۲٫ کامکوات ۵۳٫ هالا ۵۴٫ ترگیل

تصاویر بازی

نمونه تصاویر بازی شفتالو نمونه تصاویر بازی شفتالو

شاید بپسندید...

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.